Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 16:42:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tipneri karikavõistluste 1/16 finaal: ULASABAT C.F. vs
LÄÄNEMAA JK

Toimumise aeg: alates 09.10.2024 kell 21:00 kuni 09.10.2024 kell 23:45

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Kooli tn 13,
Tabasalu Spordikompleksi staadion

Ürituse korraldaja: MTÜ Ulasabat C.F, esindaja Carl Henrik Kristofer
Maidla, tel: 58859004; e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: MTÜ Ulasabat C.F, esindaja Carl Henrik
Kristofer Maidla, tel: 58859004

Liikluskorralduse eest vastutaja: MTÜ Ulasabat C.F, esindaja Carl Henrik
Kristofer Maidla, tel: 58859004

Tegemist on EMV jalgpallivõistlusega kohaliku Ulasabat C.F.'i ning
külalismeeskonna Läänemaa JK vahel.

Mängu algus kell 21:00. Mängu eeldatav lõpp hiljemalt kell 23:00. Kuna
tegemist on karikamänguga, siis viigilise tulemuse korral rakendatakse
lisaaeg (30 minutit) ja kui ka see lõpeb viigiliselt, tuleb kohe järgi
penaltiseeria. Seega võib üritus kesta 23:30-23:45'ni ehk lõppeda öörahu
ajal.

Ürituse alguses võidakse Ulasabat C.F.'i fännide poolt korraldada
ilutulestiku show'd kasutades jaekaubanduses müüdavat pürotehnikat (mõned
tossupommid ja mõni väike patarei).

Üritusel võivad osaleda alaealised ning ürituse toimumispaika koguneb
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald